USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Mikäli sinulla on kysyttävää, suosittelemme tutustumaan usein kysyttyihin kysymyksiin saadaksesi nopeaa apua. Jos tarvitset lisätukea, autamme mielellämme. Löydät yhteystietomme napsauttamalla tästä tai aloittamalla chatin valitsemalla oikean alakulman kuvakkeen.

YRITYS

Missä sijaitsette?

Pääkonttorimme ja tyylikäs showroomimme sijaitsevat Helsingin sydämessä, osoitteessa Rikhardinkatu 2. Showroomissamme tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden tutustua huolella valikoituun kokoelmaamme paikan päällä.

Toivotamme innolla sinut tervetulleeksi seuraavina aikoina:

Maanantai–Perjantai: 11:00–19:00
Lauantai: 12:00–16:00

Poikkeukselliset aukioloajat löydätte täältä.

Olet lämpimästi tervetullut varaamaan yksityisen ajan täältä tai pistäytymään ilman ajanvarausta tutustumaan kokoelmaamme ja nauttimaan räätälöidystä ostoskokemuksesta.

Mitä tarkoittaa 100 % aitoustakuu?

Jokainen tuote kokoelmassamme käy läpi huolellisen aitouden tarkistusprosessin, jonka asiantuntijamme suorittavat. Emme myy mitään tuotteita, ellei meillä ole täyttä luottamusta niiden aitouteen. Entrupy-tuotteille käytämme lisäksi heidän huipputeknologiaansa aitouden varmistamiseen. Entrupy-aitoustarkistetuista tuotteista saat Aitoustodistuksen (COA), joka on Entrupy.comin myöntämä ja siihen liittyy vuoden taloudellinen takuu.

Kaikki tuotteemme ovat aidon aitoustakuun ja virallisten sertifikaattien tukemia, joten voit olla täysin huoletta. Hyvin harvinaisessa tapauksessa, jos tuote todetaan ei-aidoksi, tarjoamme tuotteen hinnan 100%:n hyvityksen.

Lisäksi tarjoamme aitoustarkistuspalveluja Entrupyn kautta. Olet lämpimästi tervetullut varaamaan ajan kanssamme tästä.

Olenko oikeutettu saamaan ALV-palautuksen ostoksestani?

Kaikki tuotteemme ovat käytettyjä, mikä tarkoittaa, että ALV on maksettu jo alkuperäisen oston yhteydessä. Tästä syystä tuotteidemme ALV on 0 %.

Koska toimimme käytettyjen tavaroiden marginaaliverotusjärjestelmän piirissä, emme valitettavasti voi palauttaa ALV:ia.

Onko mahdollista tehdä tarjous tuotteesta?

Kaikki tuotteemme hinnoitellaan huolellisesti asiantuntijatiimimme toimesta, ottaen huomioon niiden nykyisen markkinahinnan. Huomioithan että esimerkiksi Hermès-laukut voivat olla hinnoiteltuja 2–3 kertaa alkuperäisen ostohinnan verran korkean kysynnän ja eksklusiivisuuden vuoksi.

Useimmat tarjoamamme tuotteet ovat komission kautta myytäviä, eli saamme osan myyntihinnasta, joka on ALV:in alainen. Mikäli haluat tehdä kohtuullisen tarjouksen tuotteesta, voimme välittää hinta ehdotuksesi omistajalle harkittavaksi.

Voinko myydä tuotteenne teille?

Suurin osa tuotteistamme on myyntivälityksessä. Teemme sopimuksen asiakkaan kanssa ja maksu suoritetaan vasta, kun tuote on myyty. Voit tutustua tarkemmin välityspalveluihimme täältä.

Ajoittain voimme ostaa tuotteita suoraan. Näitä ovat tyypillisesti valikoidut tuotteet Hermèsiltä, Chanelilta tai suosituista Louis Vuitton -malleista. Huomioithan, että suorat ostot tarjotaan alhaisemmalla hinnalla verrattuna komissiomyynteihin.

Täytyykö minun luoda käyttäjätili?

Ei, sinun ei tarvitse luoda käyttäjätiliä. Kuitenkin suosittelemme vahvasti tilin luomista, jotta voit hyödyntää sen tarjoamia etuja. Pääset esimerkiksi helposti käsiksi tiliisi seuraavalla vierailullasi, ja saat myös henkilökohtaisia suosituksia ja palveluja, jotka on räätälöity tarpeidesi mukaan. Luomalla tilin, voit hyödyntää palvelujamme täysimääräisesti ja säästää aikaa tulevaisuudessa.

Tilaukset & kuljetukset

Tarjoatteko kansainvälistä toimitusta, ja onko siihen liittyviä kustannuksia?

Olemme ylpeitä voidessamme tarjota maailmanlaajuisen toimituksen DHL:n kautta. Tilaukset lähetetään arkipäivisin, ja kotimaan toimitukset saapuvat yleensä 3–5 arkipäivän kuluessa.

Toimituskulut lasketaan valitsemasi toimitustavan, mahdollisten lisäpalveluiden sekä lähetyksen painon ja mittojen perusteella. Kaikki kustannukset näkyvät selkeästi kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Huomioithan, että mahdolliset vienti- ja tullimaksut ovat asiakkaan vastuulla. Lisäksi noutamattomista paketeista peritään asiakasta maksamaan lisämaksuja.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty, lähetämme sinulle seurantakoodin sähköpostitse, jonka avulla voit seurata toimituksesi etenemistä.

Huomioithan, että seurantatiedot voivat olla saatavilla vasta 48 tunnin kuluttua. Jos et pysty seuraamaan pakettiasi tämän ajan jälkeen, ota ystävällisesti yhteyttä meihin osoitteeseen contact@luxuryhelsinki.fi, ja otamme välittömästi yhteyttä lähetysyhtiöön puolestasi.

Mikä on tilaukseni palautusprosessi?

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus.

Palautuksen aloittamiseksi pyydämme ilmoittamaan asiakaspalveluumme osoitteeseen contact@luxuryhelsinki.fi kolmen päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Varmistathan, että tuote palautetaan myymäläämme osoitteeseen Rikhardinkatu 2, 00130 Helsinki 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Palautuksen toimituskulut ovat ostajan vastuulla.

Pyydämme, että kaikki palautetut tuotteet säilyvät alkuperäisessä kunnossaan, kuten ne olivat ostohetkellä, ja että punainen turvatarra pysyy paikoillaan. Mikäli havaitsemme käytön merkkejä, palautusoikeus ei ole enää voimassa. Löydät palautusehdot kokonaisuudessaan täältä.